Informatică și TIC. Clasa a VII-a

Manual

Mihaela Giurgiulescu, Valeriu Benedicth Giurgiulescu

Preţ: 39 lei
Disponibilitate: Disponibilă
Manualul școlar a fost aprobat de Ministerul Educației prin ordinul de ministru nr. 5420/04.07.2024.
  • Publicată în 2024
  • paperback, 116 pagini
  • Înalţime: 29,7 cm, lăţime: 21 cm, grosime: 0,6 cm, greutate: 300 g
  • Cod: 978606076
  • Editura: Art Klett
  • Nivel învățământ: Gimnaziu
  • Clase: Clasa VII
  • Disciplină: Informatică
  • Alte categorii:
        Clasificare > Editura

Acest manual școlar este realizat în conformitate cu Programa școlară aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3393/28.02.2017.


Cartea este structurată în două părți, prima parte conținând trei unități legate de utilizarea tehnologiei informației și comunicațiilor în activitățile voastre zilnice – tehnoredactarea diferitelor lucrări, prelucrarea audio/video și lucrul colaborativ cu alte persoane, a doua parte, unitatea patru, fiind dedicată realizării de algoritmi și programe informatice, având două teme: utilizarea unui nou limbaj
de programare, foarte puternic, C++, și programarea roboților virtuali.

Pe parcursul lucrării, la finalul fiecărei unități, sunt prevăzute activități de autoevaluare pentru ca fiecare dintre voi să poată să își aprecieze gradul de înțelegere și învățare a noțiunilor. La finalul fiecărei părți există activități de evaluare a cunoștințelor acumulate până la acel moment.

 

Manualul se prezintă asemenea unui ghid al elevului, fiind conceput ca un tutorial interactiv și prietenos în lumea practică a tehnologiei informației și comunicațiilor.
Acesta este structurat în 4 mari unități de învățare și răspunde viziunii și cerințelor actualului curriculum.
Prima unitate acoperă integral, în cele 5 lecții, domeniul de conținut
Editorul de texte din programa școlară.
Urmează a doua unitate, structurată în 6 lecții, ce prezintă conținutul despre
Aplicații de prelucrare audio-video
A treia unitate, în 3 lecții, va introduce elevul în lumea fascinantă a Aplicațiilor colaborative, iar unitatea 4, cu 10 lecții, este dedicată Limbajului de programare
Nu lipsesc recapitulările secvențiale marcate distinct pentru fiecare unitate, precum și o recapitulare finală, urmată de răspunsuri la multe dintre problemele și exercițiile date. Sunt propuse, de asemenea, și metode complementare de evaluare: observarea sistematică a activității și comportamentului elevilor (vezi Fișa de autoevaluare a activității și comportamentului), investigația, proiectul, portofoliulautoevaluarea. Specificul disciplinei implică utilizarea unor metode didactice activparticipative, care sunt bogat sugerate de activitățile prezentate în acest manual,
astfel încât să fie atinse toate cele trei competențe generale vizate.


Vă recomandăm şi